انواع ماگ و لیوان قهوه (همراه با عکس)

admin
16 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

لیوان های زیادی در بازار وجود دارد. احتمالاً شما هم چندتایی دارید، شاید از سرامیک یا شیشه ساخته شده باشد. اما آیا شما بهترین لیوان را برای قهوه خود دارید و آیا به همه گزینه های خود فکر کرده اید؟

برای کمک به ارتقای تجربه نوشیدن قهوه خود، ما این راهنمای مفصل را برای ۱۰ نوع مختلف ماگ و لیوان قهوه گردآوری کرده ایم. به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را در مورد مزایا و معایب مواد مختلف و اندازه های موجود بدانید.

۱۰ نوع برتر ماگ

۱. لیوان های قهوه سرامیکی

وقتی به یک لیوان قهوه کلاسیک فکر می کنید، احتمالاً از سرامیک ساخته شده است. این بهترین نوع لیوان برای نوشیدن قهوه است.

این لیوان ها با دوام و اغلب با طرح های چاپ شده، برای همیشه ماندگار هستند و در مایکرو ویو و ماشین ظرفشویی به خوبی سازگار هستند. سرامیک همچنین ماده خوبی برای عایق بندی است، به این معنی که قهوه شما برای مدت طولانی تری گرم می ماند و گرما را به خوبی در مایع درون فنجان پخش می کند.

با این حال، لیوان های سرامیکی خیلی شیک نیستند و به راحتی لکه می شوند. به علاوه، آنها کمی سنگین هستند.

۲. لیوان های شیشه ای

لیوان های شیشه ای زیبا هستند و تجربه نوشیدن لذت بخشی را ایجاد می کنند. شما می توانید لایه های قهوه خود را هنگام دم کردن و نوشیدن آن ببینید. شیشه همچنین لکه نمی‌کند، بنابراین نیازی به صرف زمان برای تمیز کردن لکه های قهوه نخواهید داشت.

 

از آنجایی که شیشه ماده خوبی برای انتقال گرما نیست، نوشیدنی شما را به خوبی عایق نمی کند. اگر دیرتر قهوه می نوشید، ممکن است بخواهید به دنبال لیوان های شیشه ای دو جداره باشید که برای حفظ گرما با فاصله گذاری بین نوشیدنی شما و دمای بیرون طراحی شده اند.

شیشه همچنین ماده شکننده تری است، به این معنی که در صورت ضربه خوردن یا تغییر ناگهانی دما، احتمال ترک خوردن یا شکستن آن بیشتر است. شیشه سکوریت برای مقاومت بهتر در برابر تغییرات حرارتی و همچنین ضربه طراحی شده است. ممکن است بخواهید مراقب شیشه بوروسیلیکات باشید که از دوام خاصی برخوردار است.

آیا آماده خرید یک لیوان شیشه ای هستید؟ به راهنمای ما در مورد بهترین لیوان های شیشه ای موجود نگاهی بیندازید.

۳. لیوان های استیل ضد زنگ

لیوان های استیل ضد زنگ برای گرم نگه داشتن قهوه شما برای مدت طولانی کار بسیار خوب است. به همین دلیل است که فولاد ضد زنگ یک ماده محبوب برای لیوان های مسافرتی است.

این لیوان‌ ها اغلب کمی گرانتر هستند، اما در عوض، گزینه‌ های زیادی مانند درب و دسته خواهید داشت.

۴. لیوان ملامینه

شاید نام این ماده را نشنیده باشید، اما احتمالاً از آن استفاده کرده اید. ملامین ماده ای ساخته شده توسط انسان است که در انواع محصولات آشپزخانه استفاده می شود.

لیوان های ملامینه سبک، بادوام و اساساً نشکن هستند، به خوبی در ماشین ظرفشویی قرار می گیرند و مقرون به صرفه هستند.

۵. فنجان های قهوه

فنجان ها یک گزینه جذاب برای نوشیدن قهوه هستند و معمولاً در اندازه های کوچکتر عرضه می شود.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.