ماگ حرارتی چیست؟

admin
12 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

[button type=”default” color=”” target=”” link=””]در این نوشته توضیح میدهیم که لیوان حرارتی چیست، چگونه از آن نگهداری کنید و طرح روی آن چطور ظاهر می شود.[/button]

 

معرفی کوتاه لیوان حرارتی یا ماگ جادویی

ماگ جادویی یا همان لیوان حرارتی یک مدل ماگ است که طرح روی آن وقتی نوشیدنی داغ داخلش بریزید تغییر میکند. با چاپ عکس روی لیوان جادویی ، مشتری عکس روی لیوان جادویی را خودش انتخاب می کند.

فروشگاه ها معمولا ماگ های حرارتی را به عنوان یک یادگاری می فروشند. برای مثال ممکن است وقتی یک بنای تاریخی را بازدید میکنید، در آن جا ماگ با طرح همان مکان تاریخی و دیدنی را بفروشند. مثلا ماگ با طرح حافظیه شیراز یا کاخ گلستان. می توانید این ماگ ها را برای تبلیغ شرکت ها و سازمان ها ی خود تهیه کنید. مشتریان همچنین می توانند عکس های شخصی خود را روی ماگ ها چاپ کنند.

ماگ حرارتی وقتی سرد است به رنگ مشکی ساده می باشد ولی وقتی نوشیدنی داغ را در لیوان حرارتی میریزید، طرح چاپ شده روی آن کم کم ظاهر می شود.

ماگ حرارتی چیست؟

ماگ حرارتی با طرح دلخواه مشتری

انتخاب طرح برای چاپ روی لیوان حرارتی

شما میتوانید هر طرح و عکسی را برای چاپ روی لیوان حرارتی انتخاب کنید. مثلا لیوان جادویی یک هدیه بسیار خاص برای کادو تولد است. میتوانید عکس افراد را برای چاپ روی لیوان حرارتی سفارش دهید و آن ها را سوپرایز کنید. برای سفارش ماگ جادویی به این صفحه بروید.

 

 

ویژگی های ماگ حرارتی

جنس ماگ ها حرارتی از سرامیک هستند. ماگ های سرامیکی مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییر دما دارند بنابراین امکان شکستن آن ها در اثر ریختن نوشیدنی داغ نزدیک به صفر است. ماگ های حرارتی دسته دارند که استفاده از لیوان برای نوشیدن قهوه یا چای را برایتان آسان تر می کند.

ماگ حرارتی چیست؟

سوالات متداول در مورد لیوان حرارتی

  • آیا می توانم ماگ جادویی را برای روزمره استفاده کنم؟

ماگ های سرامیکی حرارتی به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت کاملا برای استفاده روزمره مناسب هستند.

  • جادویی بودن ماگ تا چه زمانی باقی می ماند؟

تا وقتی که نوشیدنی داخل لیوان داغ باشد طرح روی ماگ دیده می شود. طرح چاپ شده روی لیوان جادویی دائمی است و هیچ گاه از بین نمی رود. هر دفعه که چای در آن بریزید طرح روی ماگ ظاهر می شود و با هر بار سرد شدن لیوان طرح کم کم ناپدید می شود.

  • آیا می توانم از ماگ جادویی در مایکروفر استفاده کنم؟

این ماگ های سرامیکی را می توانید با خیال راحت در مایکروفر قرار دهید و نوشیدنی خود را در آن گرم کنید یا حتی کاپ کیک بپزید.

  • آیا استفاده از ماگ های جادویی سالم وبی خطر است؟

ماگ های حرارتی BPA-FREE هستند به این معنا که که از ماده بيسفنول Bisphenol-A در آن استفاده نشده است. بیسفول یک ماده مضر برای سلامت انسان است که در ظروف استفاده می شود. پس با خیال راحت از سالم بودن این لیوان نوشیدنی خود را مصرف کنید.

  • در چه دمایی طرح روی ماگ ظاهر می شود؟
  • با ریختن نوشیدنی داغ در داخل لیوان، طرح روی لیوان ظاهر می شود. کافی است که دمای این مایع بالای 70 درجه باشد تا عکس روی لیوان حرارتی کم کم پدیدار شود.

مراقبت از لیوان جادویی

  • ماگ های حرارتی را میتوانم بشورم؟

می توانید لیوان حرارتی را بشویید. فقط دقت کنید که در شستشو از سیم ظرفشویی استفاده نکنید.

  • چطور از ماگ جادویی مراقبت کنیم؟

لیوان های جادویی از جنس سرامیک هستند پس هنگام استفاده از آن ها مراقب باشید که نیفتند یا ضربه نخورند چون احتمال اینکه لیوان جادویی در اثر ضربه بشکند وجود دارد. علاوه بر این برای ماندگاری بیشتر با آب سرد ودستی شستشو کنید و به هیچ عنوان از سیم ظرفشویی استفاده نکنید.

خاصیت جادویی بودن ماگ تا کی وجود خواهد داشت؟

سوالی که برای تعداد زیادی از مشتریان ما مطرح می شود این است که آیا تعداد دفعاتی که طرح روی لیوان ناپدید می شود محدود است؟ خیالتان راحت باشد، هر بار که نوشیدنی داغ بریزید از جادوی این لیوان ها لذت خواهید برد و ویژگی جادویی بودن ماگ ها تا زمانی که لیوان را دارید باقی خواهد ماند.

در لیوان حرارتی نوشیدنی داغ بریزید تا طرحش مشخص شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.