همه چیز در مورد چاپ سابلیمیشن

admin
12 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

چاپ سابلیمیشن یا حرارتی (چاپ بر روی اجسام)

چاپ سابلیمیشن ؛ خیلی اوقات به دنبال یک هدیه ی خاص و منحصربفرد برای عزیزان تان می گردید.

مثلا علاقمندید برای جشن تولد دوست صمیمی تان یک شال زیبا با طرح دلخواه خودتان یا حتی تصویر خودش به او هدیه بدهید.

یا شاید برای طرفداری از تیم فوتبال محبوب تان می خواهید به ورزشگاه بروید و دوست دارید تیشرتی با آرم باشگاه مورد علاقه خود داشته باشید.

یا به عنوان یک مدیر شرکت یا سازمان جهت هدیه به شرکای خود به دنبال یک لیوان سرامیکی با لوگو شرکت خودتان می گردید.

ممکن است شما صاحب یک شرکت معتبر باشید. شرکتی که روزانه مراجعین زیادی را دارد. شاید در این روزگار جالب نباشد که کارمندان و مشتریان اگر قصد نوشیدن چای یا آب یا قهوه را داشته باشند آن را در لیوانهای جور وا جور و غیر شبیه با هم میل کنند.

این بار به این فکر می افتید که ماگ هایی را با طرح دلخواه مثلا نام و لوگوی شرکت و یا تلفیقی از لوگوی شرکت و نام و تصویر پرسنل خود سفارش دهید.

همه ی این موارد و سایر موارد چاپ بر روی انواع اجسام با استفاده از تکنولوژی به نام ” چاپ سابلیمیشن ” قابل پیاده سازی است.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن (Sublimation) نوعی فناوری چاپ بر روی انواع سطوح، از جمله پارچه، لباس، چوب، MDF، لیوان، سنگ، کاشی، پازل، پرچم و بسیاری دیگر از اجسام می باشد که تکنیک آن چاپ تصعیدی است. اساس این چاپ برگرداندن جوهر کاغذ تصویر چاپ شده در دمای بالا (بیش از 180 درجه سانتی گراد) بر روی جسم موردنظر می باشد.

این مدل چاپ ماندگاری فوق العاده بالایی را خواهد داشت، چرا که چاپ به تار و پود پارچه نفوذ کرده و ثابت می شود. همین امر است که باعث شده تا این چاپ در برابر شست و شو مقاوم بوده و در برابر عوامل محیطی نیز مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهد.

چاپلینو با سابقه درخشان در این حوزه دارای تجربه فراوان چاپ بر روی انواع اشیاء و اجسام بوده و شما می توانید برای سفارش چاپ عکس دلخواه خود بر روی هر جسمی، به دسته بندی های منوی بالای سایت مراجعه نمایید.

شما می توانید برای مشاهده انواع نمونه کارها در این زمینه بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

از صفحه اینستاگرام چاپلینو هم بازدید نمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.