حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

نمایندگی پنل اس ام اس، نمایندگی پنل ارسال پیامک +(دفتر کار مجازی رایگان)| چاپلینو

خرید نمایندگی پنل اس ام اس

با اخذ نمایندگی پنل اس ام اس می‌توانید به صورت مستقل و از طریق سایت اختصاصی، فروش پنل پیامک را شروع کنید.
برای کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل اس ام اس نیاز به دانش خاصی نبوده و چاپلینو راهنمای استفاده از نمایندگی پنل اس ام اس و آموزش‌های لازم برای فروش سامانه پیامک را از طریق ویدیو آموزشی و کتاب الکترونیکی در اختیارتان قرار می‌دهد.
افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی و استفاده از وب‌سرویس ارسال پیامک برای تایید شماره موبایل و تشکر از خرید و تقاضای بالا در حوزه بازاریابی پیامکی نشان‌دهنده این است که با اخذ نمایندگی پنل ارسال پیامک می‌توانید سهمی از این بازار گسترده را داشته باشید و درآمد کسب کنید.

امکاناتی که با خرید نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد

امکانات منحصر بفردی که در اختیار شما قرار می‌دهیم تا از طریق نمایندگی پنل پیامک چاپلینو درآمد بیشتری کسب کنید.

ایجاد نامحدود کاربر

بابت ساخت کاربر و فروش نمایندگی پنل اس ام اس هیچ هزینه اضافه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

بدون نیاز به خرید شارژ

نیازی به خرید شارژ توسط شما نیست، کاربر شما می تواند مبلغ دلخواه خود پنل پیامکی را شارژ کند.

خط خدماتی رایگان

خطوط خدماتی و سیمکارت به صورت رایگان در اختیار شما و کاربرانتان می‌باشد.

طراحی سایت اختصاصی

با تهیه نمایندگی پنل پیامک فوق پیشرفته یک سایت با قالب پیامکی به صورت رایگان به شما داده می‌شود.

فروش پنل به مبلغ دلخواه

هیچ محدودیتی از سمت ما برای قیمت گذاری فروش پنل یا پیامک وجود ندارد.

نمایندگی فروش تلفن ثابت

نمایندگی فروش خط تلفن ثابت مجازی همراه با سانترال مجازی برای شما به صورت رایگان فعال می‌شود.

فروش نمایندگی

شما هم می‌توانید نماینده جذب کنید و از فروش زیرمجموعه نمایندگان خودتان نیز کسب درآمد کنید.

داشتن برند اختصاصی

می توانید با دامنه یا ساب دامنه اختصاصی خود ( مثلا www.YourName.com ) از سامانه استفاده کنید.

درگاه پرداخت اختصاصی

قابلیت اتصال سامانه پیامک به درگاه پرداخت اختصاصی زرین پال، ملت و پارسیان

تعرفه نمایندگی چاپلینو

با کمترین قیمت و بهترین شرایط در سراسر کشور، بدون هزینه تمدید سالیانه

پنل نمایندگی پیامک

تمام امکانات؛ بدون وب سایت
$ ۳۸۹ هزار تومان
  • فعالیت با برند، دامنه و صفحه لاگین متفاوت
  • ایجاد نامحدود کاربر
  • ایجاد نامحدود نمایندگی
  • واریز آنی هزینه پنل به حساب نماینده و یا حساب بانکی
  • واریز سود پیامک بلافاصله پس از شارژ حساب کاربران
  • مشاهده و مدیریت تراکنش های کاربران
  • مدیریت تعرفه ها
  • اتصال به درگاه بانکی اختصاصی
  • مانیتورینگ پیامکهای کاربران
  • بدون تمدید سالیانه
  • کدخوان و گارانتی چک
  • دفترکار مجازی
  • امکان فروش و کسب درآمد

پنل نمایندگی پیامک

تمام امکانات؛ همراه با وب سایت
$ ۸۸۹ هزار تومان
  • فعالیت با برند، دامنه و صفحه لاگین متفاوت
  • ایجاد نامحدود کاربر
  • ایجاد نامحدود نمایندگی
  • واریز آنی هزینه پنل به حساب نماینده و یا حساب بانکی
  • واریز سود پیامک بلافاصله پس از شارژ حساب کاربران
  • مشاهده و مدیریت تراکنش های کاربران
  • مدیریت تعرفه ها
  • اتصال به درگاه بانکی اختصاصی
  • مانیتورینگ پیامکهای کاربران
  • بدون تمدید سالیانه
  • کدخوان و گارانتی چک
  • دفترکار مجازی
  • امکان فروش و کسب درآمد

سوالات متداول

در بخش تنظیمات مدیریتی تنظیم لوگو و نمایه مشخص هست

 

میتوانید “نمایه لوگین” را فعال یا غیرفعال کنید و با کلیک بر روی گزینه + “انتخاب نمایه ورود به سایت” تصاویر درج شده در صفحه اصلی پنل را تعیین نمایید. و همچنین برا لوگوی پنل و بنر کنار صفحه را تغییر دهید.

برای انجام این کار در قسمت کاربران در جلوی هر کاربر روی گزینه انتقال موجودی کلیک نمایید.

 

با استفاده از این امکان شما می توانید به صورت دستی مبلغی را از کاربر کسر و یا به حساب وی اضافه نمایید.

 

چطور اطلاعات تماس و حساب خود را در سامانه درج کنیم:

 

در بالای کلیه پنل های کاربری گزینه ای با عنوان “اطلاعات تماس و حساب ” می باشد که نماینده می تواند اطلاعات مورد نیاز را برای نمایش در پنل کاربران وارد نماید.

 

برای انجام این کار کافیست وارد بخش “تنظیمات مدیریتی” شوید و در قسمت “اطلاعات تماس” اطاعات مورد نیاز را وارد کنید و بر روی گزینه “ویرایش” کلیک نمایید.

 

(لازم به ذکر است کدهای Html در این بخش پشتیبانی می شود)

کاربر میتواند به یکی از شماره حساب هایی که شما در بخش اطلاعات تماس و حساب درج نمودید واریز را انجام دهد

 

و سپس در بخش شارژ حساب درخواست کارت به کارت یا پرداخت بانکی را انتخاب کند پس از ثبت درخواست اطلاعات واریز توسط کاربر، این درخواست در قسمت درخواست شارژ در بالای پنل قابل مشاهده است و با کلیک بر روی آن می توانید جزئیات در خواست را مشاهده کنید و درخواست انجام شده را تایید و یا حذف نمایید.

 

پس از تایید مبلغ مورد نظر به تعداد پیامک ازحساب کاربری شما کسر و به حساب کاربر اضافه می گردد.

بله در بخش مدیریت و تنظیمات-تنظیمات مدیریتی در بخش تنظیمات ترمینال -مشخصات درگاه بانکی خود را ثبت نمایید.

 

پس از ثبت درگاه در صورتی که کاربر قصد شارژ حساب کاربری خود را داشته باشد و شما دارای موجودی کافی باشید کاربر به ترمینال شما هدایت می شود . لازم به ذکر است اگر ترمینالی را در این بخش ثبت نکنید و یا موجودی شما برای شارژ حساب کافی نباشد کاربر به صورت خودکار به درگاه ما با عنوان “شارژ پیامک” متصل می گردد و سود شما محاسبه و به حساب کاربریتان واریز می گردد.

از بخش مدیریت و تنظیمات، بخش درج خبر بر روی گزینه “جدید” کلیک نموده و اطلاعیه را ثبت و زیرمجموعه خود را انتخاب کنید و با کلیک بر روی گزینه “فعال” اخبار سامانه برای کاربران موردنظر درج خواهد شد.

 

چنانچه زیر مجموعه شما بخواهد از طریق سامانه خودش خط اختصاصی خریداری نماید

 

شما میبایست از بخش مدیریت و تنظیمات و قیمت گذاری خطوط،برای کلیه خطوط مبلغ خرید خط را تعریف نمایید که در این بخش تعرفه خرید خطوط خودتان نیز مشخص هست که طبق آن میتوانید مبالغ را تعریف نمایید.

برای تنظیمات بسته ها از بخش مدیریت و تنظیمات وارد قسمت تنظیمات بسته ها و بر روی گزینه “جدید ” کلیک نمایید. در این بخش باید برای بسته خود نام تعریف کنید و همچنین میتوانید قیمت و تخفیف پیامک هم وارد نمایید و سپس سطوح دسترسی را با باز نمودن هر بخش و تیک دار کردن منوها برای بسته مشخص نمایید.

 

برای تعیین قیمت پایه از بخش مدیریت و تنظیمات وارد قسمت قیمت گذاری پیامک شوید و یک تعرفه پایه برای کاربران و نمایندگانتان تعیین نمایید.توجه داشته باشید که تعرفه پایه ای که تعریف میکنید میبایست از تعرفه پایه پنل نمایندگی خودتان بالاتر باشد.

 

 

قبل از ساخت کاربر زیرمجموعه میبایست از بخش مدیریت و تنظیمات، قیمت گذاری پیامک و همچنین در تنظیمات بسته ها یک بسته ساخته شود و دسترسی های مورد نیاز را برای بسته مذکور فعال کنید.

 

از بخش مدیریت وتنظیمات بر روی کاربران کلیک و سپس گزینه جدید را زده و اطلاعات مشخص شده را بر اساس اطلاعات  کاربری مورد نظر تکمیل و بسته تعریف شده که در فیلد سطح دسترسی مشخص هست را انتخاب مینمایید. همچنین میتوانید در همین بخش به کاربر تخفیف ویژه بر روی تعرفه ارسال پیام هم اعمال کنید و سپس ثبت را بزنید.

کاربران شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصی به ایشان بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند ولی نمیتوانند بسته و تعرفه داشته باشند ، کاربران شما پنل نمایندگی ندارند که بتوانند درگاه اختصاصی داشته باشند یا کاربرانشان را مانیتور نمایند.

هر آنچه در مورد می خواهید بدانید

X